Tajemniczy Klient

Badanie Tajemniczy Klient (Mystery Shopping) pozwala sprawdzić czy pracownicy w kontaktach z klientami, działają zgodnie z oczekiwaniami swoich przełożonych oraz przyjętymi w firmie procedurami. Ostatecznym celem badania jest wzrost satysfakcji klientów z obsługi, a także lepsza realizacja celów biznesowych stawianych pracownikom. 

W badaniu Tajemniczy Klient, audytor wciela się w klienta firmy i działając wg ustalonego scenariusza kontaktuje się z przedstawicielami firmy. Powody kontaktu mogą być różne - dokonanie zakupu, złożenie reklamacji bądź uzyskanie informacji na temat oferty firmy.

 

Badanie, w zależności od potrzeb, może polegać na:

   - złożeniu wizyty osobistej w punkcie obsługi/sprzedaży,

   - nawiązaniu kontaktu mailowego,

   - wykonaniu telefonu.

 

Badania metodą Tajemniczego Klienta pozwalają w sposób precyzyjny zdiagnozować ewentualne problemy w obsłudze, które mogą powodować niezadowolenie klientów. Można je prowadzić zarówno w odniesieniu do własnej firmy, jak i firm konkurencyjnych. Wyniki mogą być analizowane w sposób zbiorczy - na poziomie całej firmy, na poziomie poszczególnych oddziałów/placówek, czy nawet w odniesieniu do konkretnych sprzedawców / doradców obsługujących klientów.

 

 

Audyty przeprowadza dla nas 700 świetnie wyszkolonych i co najważniejsze doświadczonych audytorów z terenu całej Polski.