Satysfakcja z pracodawcy
Pracownik postrzega swoje miejsce pracy przez pryzmat wielu czynników, które w Satisface grupujemy w następujące kategorie: wynagradzanie pracowników, rozwój i szkolenia oraz miejsce i organizacja pracy. Właściwe zbilansowanie tych obszarów jest warunkiem zbudowania trwałej relacji na linii pracownik - pracodawca.
Dzięki badaniu pracodawca może również dowiedzieć się jak pracownicy rozumieją strategię firmy, jak oceniają kulturę organizacyjną, efektywność pracy czy kadrę kierowniczą firmy.
Satysfakcja ze współpracy wewnątrz firmy
Badania współpracy między jednostkami w firmie są również nazywane badaniami satysfakcji klienta wewnętrznego.
- ocenę jakości współpracy pomiędzy jednostkami w ramach organizacji;
- ocenę poziomu realizacji zobowiązań składanych sobie wzajemnie przez jednostki współpracujące;
- ocenę zachowań pracowników w kontekście wdrażanych standardów zachowań.