W badaniu Tajemniczy Klient, audytor wciela się w klienta firmy i działając wg ustalonego scenariusza kontaktuje się z przedstawicielami firmy. Powody kontaktu mogą być różne - dokonanie zakupu, złożenie reklamacji bądź uzyskanie informacji na temat oferty firmy.
Badanie, w zależności od potrzeb, może polegać na:
- złożeniu wizyty osobistej w punkcie obsługi/sprzedaży,
- nawiązaniu kontaktu mailowego,
- wykonaniu telefonu.
Badania metodą Tajemniczego Klienta pozwalają w sposób precyzyjny zdiagnozować ewentualne problemy w obsłudze, które mogą powodować niezadowolenie klientów. Można je prowadzić zarówno w odniesieniu do własnej firmy, jak i firm konkurencyjnych. Wyniki mogą być analizowane w sposób zbiorczy - na poziomie całej firmy, na poziomie poszczególnych oddziałów/placówek, czy nawet w odniesieniu do konkretnych sprzedawców / doradców obsługujących klientów.
Audyty przeprowadza dla nas 700 świetnie wyszkolonych i co najważniejsze doświadczonych audytorów z terenu całej Polski.